Frost

Vintern kanske inte vore så farlig om den såg ut såhär lite oftare? Bara solen som fattas.
 
Lugn och produktiv lördag, precis som jag gillar. Promenix i frosten med kameran, målat, bakat, läst ut en bok och tittat på hockey. Inget att klaga på med andra ord. Skönt att bara kunna göra vad man känner för när man vill, eftersom jag efter jobbet helst inte vill göra någonting alls. Energin och motivationen är som bortblåst då...
 
Snart kommer jag visa mitt nuvarande målarprojekt jag håller på med. Jag hoppas dock jag hinner färdigt med tavlan i alla fall nästa vecka (är expert på att skjuta upp deadlines pågrund av jobb och liknande). Tar alltid emot lite att visa WIP bilder eftersom dem första lagrena alltid ser så hemska ut... Jobbar inte speciellt snabbt heller eftersom jag ofta fastnar på typ bakgrunder, händer eller stora hudytor...  Är lite av en perfektionist också, vill gärna inte visa upp förän jag är 100 procent klar och känner att jag gjort allt jag kunnat. Och ibland hjälper inte ens det. 
 
Just därför har jag tänkt att försöka mig på lite abstrakt för att släppa att vad 'perfekt' heter och bara köra. Även tänkt att försöka mig på att göra en "fluid" tavla igen för dem är ju så himla coola. Men det ser så svårt ut och kan tänka mig att det tar tid innan man får öga för vad som ser snyggt ut och vilka färgkombos som passar. Finns så mycket jag vill prova men min produktivitet har aldrig varit min vän...
 

Hanna

Sjukt häftig bild! Hoppas du får en bra måndagskväll!

2017-01-30 / 18:13:15
URL: http://nouw.com/hannasavo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback