Sneak peak

Min typ av meditation och sinnesro.
 
Någon som kan gissa vem denna bronze gudinnan är? Det var en ledtråd förresten... Snart färdig... Bara inte jättenöjd av någon anledning, så har lite kvar att pyssla med den här helgen innan jag börjar på något nytt. Hinner tröttna hundraelva gånger innan jag faktiskt är klar med någonting. Är ju faktiskt de sista bitarna som är dem mest envisa. Har lite problem med akrylen som inte vill agera som jag vill att den ska... Därför tryter motivationen lite också. Har även jobbat, vilket brukar göra en lite oinspirerad på veckodagarna...
 
Men ser fram mot helgen såå mycket ändå. Direkt efter jobbet (bokstavligt, kommer bara hinna byta om) så är det ett litet men väldigt sent födelsedagsfirande som ska äga rum. Som grädde på moset ska vi även gå på hockey, vilket är vääldigt efterlängtat om du frågar mig. Hockey över bio anyday... Förresten, Fifty Shades of Darker var amazing! Ehm, kanske beror på vilken film då såklart... Ha en bra fredag och en ännu bättre helg!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback